INICI

dimecres, 11 de desembre del 2013

DESITJOS DE NADAL

Avui escrivim desitjos de Nadal. Desitjos no materials... Nadal és un temps de màgia...pot ser aconseguirem que allò que volem , es faci realitat.

 
" Vull tenir una estrella polar.
                              Que els meus pares no es barallin ,
                                               Que mo hagi guerra ,  
 Que no es contamini ,
                                                Que no maltractin els animals ,
                                                         Que  torni a viure la meva iaia "
                 
                                         

 
Personalment aquesta experiència m´ha aportat moments emotius mai viscuts a l´escola. Comparteixo molts dels seus desitjos ... tancaré els ulls , plens de llàgrimes i somiaré , com ells i elles , que podem aconseguir-ho.

La meva companya IMMA, em diu: " ESCOLTAR ELS DESITJOS DELS INFANTS, DONAR LLOC ALS SEUS SOMNIS A L´ESCOLA, I FER-HO NO NOMÉS AL NADAL SINÓ DURANT TOT EL CURS, TREIENT EL TEMPS DE NO SE SAP ON, TAMBÉ ÉS FER MÀGIA! QUINS DESITJOS...
M´HE EMOCIONAT I NOMÉS HE POGUT LLEGIR UNS QUANTS...
AQUESTS MOMENTS NO ES VIUEN EN CAP ALTRA FEINA!
JO TAMBÉ HO VULL AIXO!!!, A VEURE SI A FORÇA DE DESITJAR ES FAN REALITAT..

2 comentaris:

  1. No m'extranya que us emocioneu. Si jo amb 2 o 3 llegits ja m'emociono!!! La sinceritat i espontanietat dels nens els el millor!!!
    Neus

    ResponElimina
  2. Gràcies tot plegat va ser molt emotiu. I ho va ser durant les vacances quan algun nen esperava de debò que els seus desitjos es fessin realitat. Tant de bo haguéssim pogur tenir la màgia d' aconseguir allò que van demanar amb tota sinceritat.
    Gràcies per tot

    ResponElimina